Giriş
NamedPipeServerStream nesnesine bağlanır.
Constructor
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
NamedPipeServerStream nesnesine bağlanır.
Constructor
Şöyle yaparız.
NamedPipeClientStream clientPipe = new NamedPipeClientStream("clientPipe");
Hem okuyup hem de yazabildiğimiz bir pipe açmak için şöyle yaparız.NamedPipeClientStream pipe= new NamedPipeClientStream(
".", "Test", PipeDirection.InOut, PipeOptions.Asynchronous);
Şöyle yaparız.var pipe = new NamedPipeClientStream(".",
"testpipe", PipeDirection.InOut, PipeOptions.None);
Close metoduŞöyle yaparız.
pipe.Close();
Connect metodu
Şöyle yaparız.
client.Connect();
IsConnected AlanıŞöyle yaparız.
if (pipe.IsConnected != true) { pipe.Connect(); }`
Read metodu
Şöyle yaparız.
byte[] buf = new Byte[1000];
clientPipe.Read(ServerByte, 0, ServerByte.Length);
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder