Giriş
Şu satırı dahil ederiz. Bu sınıfın yazdığını okumak için StreamReader kullanılır.
Constructor - String + Overwrite
Dosya mevcutsa sıfırlar. Şöyle yaparız. İkinci parametrenin anlamı şöyle
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Açıklaması şöyle
Şöyle yaparız.
Şöyle yaparız.
Şu satırı dahil ederiz. Bu sınıfın yazdığını okumak için StreamReader kullanılır.
using System.IO;
Stream sınıflarını using ile kapatmak gerekir. StreamWriter ve StreamReader sınıfları Stream'den kalıtırlar. Stream ise IDisposable arayüzünden kalıtır. Şöyle yaparız.using (var sr = new StreamReader(...))
{
...
}
Constructor - String
Dosya mevcutsa sıfırlar. Şöyle yaparız.
Dosya varsa ekleme yapar. Şöyle yaparız. İkinci parametrenin anlamı şöyle
Dosya mevcutsa sıfırlar. Şöyle yaparız.
using (StreamWriter sw = new StreamWriter("Logfile.txt")) {...}
Constructor - String + AppendDosya varsa ekleme yapar. Şöyle yaparız. İkinci parametrenin anlamı şöyle
True: Append in file if exists
False: Overwrite file if exists
using (StreamWriter sw = new StreamWriter("Logfile.txt", true)) {...}
Dosya mevcutsa sıfırlar. Şöyle yaparız. İkinci parametrenin anlamı şöyle
True: Append in file if exists
False: Overwrite file if exists
using (StreamWriter sw = new StreamWriter("Logfile.txt", false)) {...}
Constructor - StreamŞöyle yaparız.
string file = "C:\\Temp\\registery.txt";
FileStream fOutStream = File.Open (file, FileMode.Append, FileAccess.Write);
StreamWriter sw = new StreamWriter (fOutStream);
AutoFlush AlanıŞöyle yaparız.
sw.AutoFlush = true;
Close metoduAçıklaması şöyle
Yani Close() çağırmak ile Dispose() çağırmak aynı kapıya çıkar.Şöyle yaparız.This implementation of Close calls the Dispose method passing a true value.
sw.Close();
Flush metoduŞöyle yaparız.
sw.Flush();
WriteLine metoduŞöyle yaparız.
sw.WriteLine("...");
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder